niedziela, 17 września 2017

Kotlety mielone z pieczarkami

Tęskniłam za "zwyczajnym", domowym obiadem. Takim niedzielnym klasykiem czyli mielonymi z ziemniakami. Jak widać  na redukcji też można! ;)




  • 500 g filetu z kurczaka
  • 200 g pieczarek
  • cebula
  • sól, pieprz, słodka wędzona papryka (koniecznie!)

Pieczarki obieramy i  mielimy w blenderze. Podsmażamy na patelni razem z drobno pokrojoną cebulą, do momentu odparowania całej wody. Zostawiamy do ostudzenia. W tym czasie mielimy mięso razem z przyprawami. Dodajcie więcej soli, bo pieczarki lubią ją "wyciągać" i nie żałujcie wędzonej papryki - naprawdę "robi" całą robotę! :) Przestudzone pieczarki dodajemy do mięsa i jeszcze raz dokładnie mielimy całość. Kotlety smażymy pod przykryciem z dwóch stron na lekko natłuszczonej patelni.

* Ziemniaki dobrze umyłam, przecięłam na pół, spryskałam Oli-Oli, doprawiłam i piekłam ok. 30 min. w 180 stopniach z termoobiegiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz