czwartek, 21 lipca 2016

Biszkoptowe ciasto z białej fasoli (bez mąki)

Dawno temu kupiłam dwie puszki fasoli - czerwoną i białą. Pierwszą wykorzystałam do czekoladowych ciastek, a druga musiała długo czekać w szafce na swoją kolej. Kilka razy planowałam po prostu zjeść ją do obiadu, ale... na słodko wszystko smakuje lepiej, prawda? :)


  • puszka białej fasoli
  • 20 g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
  • 2 białka
  • słodzik
  • opcjonalnie: cynamon lub kakao


Fasolę bardzo dokładnie płuczemy na sitku pod zimną wodą. Odsączamy, wrzucamy razem z białkami do blendera i miksujemy do uzyskania gładkiej masy. Dodajemy pozostałe składniki i ponownie blendujemy. Masę przekładamy do natłuszczonej foremki i pieczemy w 180 stopniach przez ok. 45 minut (grzanie góra-dół, do suchego patyczka).

*przepis pochodzi ze strony mojego trenera

1 komentarz: